mollymamma Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Etter 2 SA i sommer, har jeg i dag vært hos gyn. Uten å undersøke meg, mente han at årsaken til mine SA kunne være at jeg hadde gamle egg. Jeg nærmet meg jo tross alt 40!! Hæ? Snakk om å gå ut på dato... Vel, vel - vi forsøker videre vi. Fikk resept på crinone, hvertfall fornøyd med det Gamle egg du liksom.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 For en drittstøvel ) Det som er gammelt og avlegs her er den drittlegens holdninger!
milde.m72 Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Merkelig uttale fra en lege..håper du ikke er hårsår.. Et spmål,hva er crinone??
atpåklatt08? Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 jeg fikk høre akkurat det samme-legen min var veldig positiv og ville hjelpe, så hun ringte rundt, men den eneste tilbakemeldingen hun fikk fra "ekspertene" var at det er nok gamle egg.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Syns det er lite empatisk å si sånt, uten en gang å ha undersøkt deg. Hadde blitt skikkelig lei meg da.. eller forbannet. Har en gynekolog som er troende til å si sånt, men han har ikke komt med den enda. Han er mer oppgitt over at vi vil ha flere, vi som allerede har tre store barn. Men det er mange som får det til i vår alder, så vi må bare ikke miste motet av sånne hensynsløse utsagn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå