Gå til innhold

Fikk barna navn?


Gjest

Anbefalte innlegg

Gav dere barna navn og var det noen av dere som døpte dem. Jeg fikk to levende gutter men som døde kort tid etter. Vi døpte dem begge to og tvillingene fikk navnet Alexander og Sebastian.

 

Hilsen Tvilling mamma

 

(Skiftet nick)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du...

 

Vi døpte ikke jenta vår men hun hadde allerede fått navn fra dagen vi fant ut at det var ei jente vi ventet.

 

Rikke

 

Hun døde i mammas mage mens riene pågikk den 15. dagen på overtid, ingen kunne vite at hun kom til å dø for det må ha skjedd fort og før vi rakk å komme oss til sykehuset.

 

Trist å lese at du mistet begge dine gutter og flotte navn de fikk.

Føler med deg og er alltid med tungt hjerte jeg leser om andre som mister sine barn. Snufs, tørker en tåre her nå....

 

Lykke til videre og tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Vårres pie døde i magen også (24+5 uker)..hun fikk navn.

Jeg hadde helt siden jeg hvar liten sagt at om jeg skulle få en jente skulle hun hete Sharlis(fant det opp selv)..

Så hun heter Sharlis Alexandra:)

 

¤S¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tvilling jenter døde også kort tid etter fødselen. Kom for tidlig. De heter Katrine og Anette og har sitt eget gravsted. Det er godt å ha et sted å gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Vi hadde planlagt navn til både gutt og jente, så når ul viste gutt,-ble det Sander.

 

Han ble ikke døpt,-døde i mors liv ti uker før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vår lille engle datter døde i mors liv i 28+6 uke, for tre år sia.Hun fikk navnet Leonora Marie.Vi hadde en liten vakker sermoni i kapellet på sykehuset i Sverige. Vi var der på ferie da vi mista vår lille skatt.

Jeg tenker på henne hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jenta vår fikk navnet Marianne og vi hadde en enkel seremoni i kapellet på sykehuset. Vi har også valgt oss ut ett familiegravsted, slik at vi kan ligge på samme sted når det en gang blir aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

vi mistet lille gutten vår i uke 22....bare noen dager før var vi på ultralyd å fikk vite at det var en gutt..siden vi hadde tenkt på navnet Nikolay så valgte vi å kalle ham det. Måtte avslutte svangerskapet pga en nyresykdom som jeg har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...