Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 ... og hva slags utdannelse har dere..?
Gjest Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Ungdomsskolelærer. Adjunkt (utdannet ved Universitetet)
Mille** Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg jobber på dementavdeling på et sykehjem, er utdannet sykepleier. ) Du da?
♡ Rødhette ♡ Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Utdannet hudpleier/makeupartist.. Jobber som servitør/bartender..=)
jente,jente, ? Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 80% i veskebutikk.. Har studiekompetanse, men har ikke kommet lenger enn det... ennå...
Gjest Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Er fremdeles lærer, med tittelen adjunkt med tilleggsutdanning. Har 6 års høyskoleutdanning, er i gang med enda et halvår nå, (på deltid, derfor tar det hele vinteren). Jobber ikke full stilling, hadde jeg gjort det, så hadde jeg tjent minimum 355 000, men jeg er fornøyd med den inntekta jeg har. :-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Har studiekompetanse, men jobber som ekspeditør i en kjøttbedrift i Akershus...
Bella Swan Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Er barn og ungdomsarbeider, men jobber for tiden som kjøkken assistent i en barnehage.
Sånn kan det gå Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 Jeg jobber 50% som lærer og 50% som IKT-konsulent (kommunen) Er adjunkt med tilleggsutdanning + et påbegynt hovedfag i engelsk. Og jeg har også 2 høgskolekandidatgrader innen IKT.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 11. september 2007 #12 Skrevet 11. september 2007 Er utdannet helsesekretær og jobber som det på sjukehus:) Snart utdannet førskolelærer også
firemerkersmør Skrevet 11. september 2007 #13 Skrevet 11. september 2007 Næringsmiddelkandidat, jobber som kvalitetsleder i produksjonsbedrift.
Prish Skrevet 11. september 2007 #16 Skrevet 11. september 2007 Er utdannet servitør og jobber som kokk. Begynner på skolen igjen når jeg er ferdig med permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå