Gå til innhold

Hva jobber dere med?


Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og hva slags utdannelse har dere..?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber på dementavdeling på et sykehjem, er utdannet sykepleier. :o)

 

Du da?

Skrevet

Utdannet hudpleier/makeupartist..

 

Jobber som servitør/bartender..=)

Skrevet

80% i veskebutikk.. Har studiekompetanse, men har ikke kommet lenger enn det... ennå...

Skrevet

Er fremdeles lærer, med tittelen adjunkt med tilleggsutdanning. Har 6 års høyskoleutdanning, er i gang med enda et halvår nå, (på deltid, derfor tar det hele vinteren). Jobber ikke full stilling, hadde jeg gjort det, så hadde jeg tjent minimum 355 000, men jeg er fornøyd med den inntekta jeg har. :-)

 

Skrevet

Prest

Skrevet

Har studiekompetanse, men jobber som ekspeditør i en kjøttbedrift i Akershus...

Skrevet

Er barn og ungdomsarbeider, men jobber for tiden som kjøkken assistent i en barnehage.

Skrevet

Jeg jobber 50% som lærer og 50% som IKT-konsulent (kommunen)

 

Er adjunkt med tilleggsutdanning + et påbegynt hovedfag i engelsk.

Og jeg har også 2 høgskolekandidatgrader innen IKT.

Skrevet

Er utdannet helsesekretær og jobber som det på sjukehus:)

 

Snart utdannet førskolelærer også :D

Skrevet

Næringsmiddelkandidat, jobber som kvalitetsleder i produksjonsbedrift.

Skrevet

Er utdannet servitør og jobber som kokk.

Begynner på skolen igjen når jeg er ferdig med permisjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...