Gjest Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 til ì'll stand by you med the pretenders? Hva handler den om og hvor kan jeg evt finne den?
Bella Swan Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 prøv Youtube.com der har de det meste.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Tusen takk, fant den og det VAR den jeg hadde letet etter :-) Husker jeg så den en gang i tenårene og ble helt betatt av han mannen som er med, synes han var råvakker, hehe... Måtte bare se den igjen en gang, se om jeg fortsatt mente det samme ;-)
Odine! Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Og mente du det samme? Slikt kan avogtil bli en skuffelse... :-(
Gjest Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Tja, han var jo ikke akkurat stygg da ;-) Mulig jeg har en litt rar smak, men er liksom bare i noen scener jeg merker antydning til sikling fra min side da, andre scener er han helt vanlig i. Er veldig sjeldent jeg ser en mann jeg synes er vakker, derfor husket jeg så godt denne, men glemte sangen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå