Gå til innhold

Hva er dette for noe tro?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mens onsdag for snart to uker siden. Regnet derfor ut at jeg har el i morgen og ikm 26.september. Har for første gang brukt el-tester, men de har enda ikke blitt så tydelige som jeg forventet at de skulle bli (minimum like tydelig som kontrollstreken). Hadde min tydligste strek på søndag, mens den i går og i dag har blitt mindre tydelige igjen...

Dette er forvirrende nok på en nybegynner, men nå har jeg i tillegg begynt å blø litt. Hva kan dette være?? Når jeg ble gravid med tulla hadde jeg festeblødning, men det kan vel ikke være det jeg har nå dettersom jeg ikke har hatt el?!? Har hatt litt ustabil syklus i det siste, men da burde vel el-testen ha slått ut før.....?

Noen som har peiling på slik....?:)

Blir veldig glad for svar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødningen kan jeg ikke si så mye om, men du kan fortsatt få EL. Ikke alle har 14 dager lutealfase(dager mellom EL og IKM). Så fortsett å test

Skrevet

Takk for svar!

Tror egentlig ikke jeg har mer enn 14 dager lutealfase da jeg ble gravid før jeg trodde det var mulig sist. Men det er jo greit å teste for å sjekke det ut!:) Blir bare en smule forvirra av dette her, for el MÅ jo komme før helgen da mannen skal reise bort...:P

Skrevet

Siden du ble gravid før du trodde sist og har hatt litt ustabil syklus kan det jo rett og slett hende at du allerede har hatt EL. At det var derfor testen var tydeligere på søndag.

Har forresten hørt at noen er mer fruktbare dersom de blør litt under EL, evt hvis ettepå festeblødning, men det er jo litt tidlig hvis EL var søndag....

hm

Ikke lett å si.

Lykke til :)

Skrevet

Får jo håpe den har vært. Jeg synes bare det ville vært rart siden jeg har testet noen dager og el testen ikke har slått ordentlig ut... Er en sånn billigtest da, kanskje det har noe å si?! Kan jo håpe jeg er kjempefruktbar nå, for her er gubben syk, så jeg må (nesten) tvinge han til sengekos...:P

Takk for svar hvertfall!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...