Gjest Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Skal føde der snart, og tenkte at det kanskje er noen her inne med litt ferske erfaringer, hører gjerne om positive/negative ting, både føde og barsel. Lurer også på om mange blir avvist der for tida?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Har ingen helt ferske erfaringer (snuppa er 6mnd gammel snart), men må si at jeg var kjempefornøyd med Føde B og Pasienthotellet!! Bare godt å si om jordmødrene som var på vakt da snuppa ble født! Lykke til!!
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Fikk gutten min på føde A - veldig fornøyd, og evig takknemmelig til de søte jordmødrene, ble tatt veldig godt vare på. Det med avvisning, det var fullt når jeg ringte inn, og fullt når jeg kom, så jeg ble en stund på mottaksrommet, sto også litt på gangen...hehe, mens de kjørte ut hun ei som nettopp hadde født og de vasket rommet klart til meg... De nevnte aldi det å sende meg videre. Kabalen gikk jo opp Lykke til - gled deg!
Gjest Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Takk for svar - dette var jo oppmuntrende! :-)
lilleappelsin Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Jeg fødte der for tre uker siden, hører egentlig ikke til Ullevål, og ver redd jeg skulle bli avvist der, men ble absolutt ikke det. Hadde en helt fantastisk fødselsopplevelse der, med en nydelig jordmor og en jordmorstudent. Vi ble så godt tatt vare på av alle vi var i kontakt med. Var 3 netter på hotellet etter fødselen, og har bare godt å si om det også. I det hele tatt...gled deg!!
Gjest Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Åh -. blir så glad for å høre dette! Er så fryktelig nervøs for fødselen blitt plutselig, så det hjelper masse:-)
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Jeg fødte på avd B og er kjempe førnøyd!! Hadde en utrolig jordmor og jordmorstudent. Hadde også en veldig dyktig legge innom hver time som sjekket at alt stod bra til. Ble flyttet rett over på hotellet etter eget ønske. Skulle jeg gjort noe anderledes, så ville jeg nok blitt ett døgn på barsel. Du får ikke noe avlastning på hotellet. Som førstegangsfødende og med en mann som måtte sove hjemme gr.hund, så følte jeg meg litt alene...?
Gjest Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Tror jeg skal prøve å få med meg mannen min på hotellet første natta jeg..håper å få barnevakt over natt til 4-åringen.
kokelimonke Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Signerer dette! Fødte for 8 uker siden på føde A og er KJEMPEfornøyd Møtte bare hyggelige, proffe mennesker som tok veldig godt vare på oss. snuppa ble lagt på barneintensiven et døgn pga høye infeksjonsverdier og også der var de bare supre. På hotellet er du litt mer overlatt til deg selv, men det er bare å spørre så får du hjelp! Jeg tror det har litt å si hva slags innstilling man kommer med selv jeg da, du kommer veldig langt med et smil Lykke til, du er i de beste hender =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå