Gjest thricane Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 jeg har blitt forkjølet, og får pleie av mr omsorgsfull. han har henta teppe, laga middag, ordnet varmeflaske, kveldsmat, stelt guttungen, vasket klær og ryddet leiligheten. enda jeg har ikke sagt et ord, bare snørra og hosta. deilig:) han dro på butikken og handlet nesespray og paracet også.... hurra for snille gutter. måtte bare skryte litt, de får jo høre så det holder når det går andre veien;-)
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 så snill mann du har da bare husk å skryte like mye til han som av han. mannlige egoer trenger skryt jevnlig
jente,jente, ? Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Så snill mann du har Kan jeg låne han litt? Jeg ligger her på sofaen dønn forkjøla og er i helt elendig form på 3 dagen på rad, og gubben har jeg ikke sett noe særlig til.. Han dro på trening og så videre på jobb.. Men han hadde en overasskelse jeg skulle få i kveld sa han.. Lurer på hva det er.. Håper det er bli-frisk-piller...
Gjest thricane Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 hehe, sorry altså, jeg er litt ego på han mannen min:) men sender over litt god bedring støv, så håper jeg det hjelper. spennende med overraskelse, nå ble jeg nysgjerrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå