Gjest Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 I en lang periode nå har jeg hatt problemer med å huske ting (kortids-hukommelsen). Som f.eks. hvor jeg har lagt lommeboka,navn og ting som kan være viktig. Det går ut over psyken og jeg holder på å bli gal av dette (seriøst ment..). det irriterer også sambo for ender alltid opp med at han må leite etter tingene.. blir jo litt trist av dette men.. er det noen som har på samme måtes om meg? det skal jo ikke være sånn når man er bare 24 år?
NoDoubt Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Jeg har vært sånn siden jeg fikk barn...
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg også! Spesielt brillene mine leter jeg veldig ofte etter ;-) Leita i tre dager en gang,var nede og så på nye da mannen fant de i et skap på badet...
roxanne Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Kanskje du trenger litt B- vitaminer?
Gjest Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Har også hatt det sånn, men nå tar jeg eye q - kapsler (kjøpt på helsekost) og det har hjulpet meg masse! Synes at konsentrasjonsevnen har blitt bedre også. Det koster litt, men er absolutt verdt et forsøk! )
Gjest Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 kanskje det? hehe.. hva kan jeg spise for å få litt b-vitaminer i kroppen? er gravid og enkelte ting tåler jeg nesten ikke å se på så
Gjest Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Har vært sånn siden jeg fikk tuppa hehe men nå hadde jeg fryktelig god hukommelse før da, så jeg merker det veldig godt. Har fortsatt bedre hukommelse enn kjæresten min da, så da gjør det ikke så mye hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå