Gå til innhold

jeg sliter så med hukommelsen min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en lang periode nå har jeg hatt problemer med å huske ting (kortids-hukommelsen). Som f.eks. hvor jeg har lagt lommeboka,navn og ting som kan være viktig. Det går ut over psyken og jeg holder på å bli gal av dette (seriøst ment..). det irriterer også sambo for ender alltid opp med at han må leite etter tingene.. blir jo litt trist av dette men.. er det noen som har på samme måtes om meg? det skal jo ikke være sånn når man er bare 24 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også! Spesielt brillene mine leter jeg veldig ofte etter ;-) Leita i tre dager en gang,var nede og så på nye da mannen fant de i et skap på badet...

Skrevet

Har også hatt det sånn, men nå tar jeg eye q - kapsler (kjøpt på helsekost) og det har hjulpet meg masse! Synes at konsentrasjonsevnen har blitt bedre også. Det koster litt, men er absolutt verdt et forsøk! :o)

Skrevet

kanskje det? hehe.. hva kan jeg spise for å få litt b-vitaminer i kroppen? er gravid og enkelte ting tåler jeg nesten ikke å se på så :P

Skrevet

Har vært sånn siden jeg fikk tuppa hehe :) men nå hadde jeg fryktelig god hukommelse før da, så jeg merker det veldig godt. Har fortsatt bedre hukommelse enn kjæresten min da, så da gjør det ikke så mye hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...