Gå til innhold

Melk på flaske? Nei takk :-(


Mamman til Mari

Anbefalte innlegg

Vi begynte tidlig å gi vesla morsmelk på tåteflaske, slik at hun skulle bli vant til det. Hun var vel ca 2 måneder første gangen. Noen ganger har jeg også vært tom for melk på kvelden, og da har vesla fått mm eller mme på flaksa. Men for noen kvelder siden nektet hun plutselig å ta flaske. Har prøvd hver kveld etterpå, men hun nekter å drikke av den. Spytter den bare ut, eller hylker og skriker hvis hun er trøtt. Hjelp!!! Synes det er godt med en liten luftetur i blant, så må innrømme at dette gjør meg litt desperat. Særlig også hvis jeg er tom om kvelden....

Noen som har gode råd eller erfaringer på området??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi nekta også å ta flaske. Jeg har prøvd mange ulike flasker, forskjellige tuter osv, ingenting hjalp. Jeg ble tipsa om å prøve nuk-flasker. Det funka kjempebra her. Tok flaska uten noe problem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset nekter han plent å ta flaska av meg, mens mannen min kan gi uten problemer. Vet ikke om dere har prøvd å bytte på å gi flaske, hvis ikke så er det verdt et forsøk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan være det at det er fordi det er du som gir henne. Hvis du fremdeles ammer så er jo hun vant med det kanskje. Så prøv om mannen/kjæresten din kan gi henne, han lukter ikke mamma og melk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...