liza madeleine Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 gutten min på 3 måneder har masse slim i avføringen sin,han full ammer å jeg har ikke spist noe utenom det vanlige... han har hatt det en gang før også men ikke så mye som i dag... takk på forhånd... ;0)
<3 storefis&lillefis <3 Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 kanskje han holder på å få tenner....da er det ofte avf blir litt slimete...kan jo kjenne i gommene hans om det er noe tenner på vei=)
liza madeleine Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 takk for svar :0) jeg har prøvd å kjenne men skal prøve igjen... trodde de var eldre en 3 måneder når tennene kom???
<3 storefis&lillefis <3 Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 gjennomsnittet er ca 5mnd tror jeg, men mange får det rundt 3mnd også...eller før tom. Er ikke sikkert du kjenner noe ennå, men om et par dager i såfall, (hvis det er pga tennene da såklart).
liza madeleine Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 takk igjen...da skal jeg kjenne masse de neste dagene...
Gjest ninja & mikrovampyren:) Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 forstår det slik at det er han som ammer.. da har det ingenting å si hva du spiser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå