Gå til innhold

På jobbsøking..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag informert jobben om at jeg ikke ønsker å komme tilbake dit. Spennende, men skummelt på samme tid. Nå er det ut på jobb markedet og finne ny jobb etter syv år i samme firma. Om noen kjenner firma som søker prosjektledere eller koordinatorer tar jeg gjerne i mot tips.

2008 blir således ett spennende år tror jeg. Både gleder og gruer meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, så tøft! Er jo mange gode jobber der ute, så det er vel bare å komme igang. Det er bra du tørr å ta tak og skifte jobb. Det er nok lurt å bevege litt på seg av og til. Jeg har vært 10 år i samme firma, dog ikke samme jobb, og burde nok kanskje ta sjansen på noe helt nytt snart...før jeg blir for gammel og redd.

Lykke til med jobb jakt. Det går nok sikkert helt fint for en super jente som deg!

Skrevet

Å så moro! Dette blir jo kjempespennende:)

Det er nok lurt å flytte litt på seg av og til. Nye utfordringer og ofte bedre lønn:) Lykke til med jakten. Jeg vet ikke om DiB 30+ gruppa gjør seg på CV'en, men vi stiller gjerne som referanse;)

Skrevet

Oj, det var en overraskelse :-) Du er skikkelig tøff, og jeg har ingen tvil om at du får en bra jobb. Det er mange steder som har god bruk for en dame som deg. Masse lykke til! :-)

Skrevet

Dette blir spennende! du er en skikkelig tøffing! Det er bare å si lykke til og håpe at du finner den perfekte jobben!

Skrevet

Wow skikkelig modig og tøft gjort!! Det er jo arbeidstakers marked der ute nå så du burde ha gode sjanser for å få en ny spennende jobb!

Masse lykke til, og hold oss oppdaterte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...