Gå til innhold

Trenger eksperthjelp NÅ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg driver nå med leggerutiner til snuppa mi, og hver kveld har vært utrolig tung. Det har blitt verre og verre med leggingen, hun gråter HVER gang jeg forlater rommet, uansett hvor lenge jeg har vært der inne. Jeg vet hvordan jeg skal gjøre det fra og med første gang jeg forlater rommet, gå inn hvert 5 minutt, gi henne smokk og balle henne inn, og gå rolig ut. MEN spm mitt er som følgende: første gangen jeg er inne, altså når jeg legger henne, hvor lenge bør jeg være der da ? Synger en nattasang, stryker henne på hodet til jeg ser hun blir sarlig, så pleier jeg gå ut. Uansett hvor trøtt hun er på det tidspunktet hyyyler hun når jeg går. Så spm mitt er ikke hva jeg skal gjøre etterpå, men hvor lenge jeg skal være der inne ved legging. Jeg pleier å være der ca 10 min kanskje, så går jeg ut, og hun begynner å hyle..

WOW nå måtte jeg gå midt i innlegget mitt da hun gråt slik at hun faktisk spydde :( Måtte skifte på hele ungen og sengen ! Huff...man føler seg ikke så glad akkurat når barnet gråter til det spyr, men hun gråt sammenhengende i 1,5 minutter før hun spydde. Så var jo ikke all verden. Nå ble det faktisk stille, virket som om hun ble litt utmattet....nå sover hun !

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

uff, så slitsomt! Jeg vet hvordan du har det selv om min aldri har spydd (bank bank..). Det blir lettere om et par dager skal du se! bare vær sterk. Jeg tok ikke noen gråtekur på min jente, men en slags likevel hvis du skjønner hva jeg mener.. Ha en rolig god kveld nå da også håper jeg at begge barna våre sover salige og lykkelige heeeelt til i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...