Gå til innhold

Hvilke bakovervendte bilseter anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minien på 8 mnd holder på å vokse ut av setet sitt, og vi må snart ha nytt. Lurer på hvilket sete vi skal kjøpe.

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

foreslår hts besafe izi combi (kan brukes begge veier), ev samme izi kid (bare bakovervendt). Combi er på tilbud nå, på babyshop:-)

Det tar lang tid å montere setet:-) men det står støtt som et fjell i baksetet:-)

Skrevet

Jeg sverger til HTS besafe Izi combi X1 ! Sete er så utrolig behagelig for ungen, enkelt og feste, spreke farger, sitter høyt og sikkert mye mer.

Vi hadde HTS til størsten hele veien, og var kjempe fornøyd. Kjpte HTS til vesla også. Syns derimot ikke HTS sine beltestoler er noe særlig. Disse så alt for pinglete og enkle ut. Så nå bruker størsten Britax rømmer (et eller annet) beltestol. Det er supert!

Skrevet

Samme anbefalinger her. Vi har BeSafe izi Kid og valgte det etter å ah prøvd litt ulikt i bilen, hvor støtt de stod, sjekket tester og hørt hva andre hadde erfaring med og fant ut at dette var det beste setet rett og slett. Står stødigere enn andre seter, er romslig for barnet, kan kun stå bakovervendt og er lett å montere når man bare har fått det vist en gang :-) Bruker det fortsatt til han på 3 år og han stortrives i det.

Skrevet

Anbefaler deg å ta med bilen og ungen i butikken og prøve jeg :-) Særlig HTS passer ikke i alle biler, og Akta Cosmic tar veldig mye plass, så det er viktigst å finne det setet som passer i DIN bil, ikke det som flest her inne er fornøyd med :-) Vi er forøvrig veldig fornøyd med Britax-setene, Brio Zento og Akta Graco Duologic og Cosmic, så anbefaler deg å sjekke dem ut også..!

Skrevet

Hehe... Har lik smak vi :-) Vi gikk også over til Britax Rømer som beltestol, synes den er best for barnet.

Skrevet

Jeg er veldig fan av Maxi-Cosi,så jeg hadde prøvd en Maxi-Cosi Mobi.

Ellers har jeg også HTS seter som er veldig gode,men alstå mest fornøyd med M-C

Skrevet

Be Safe Izi Combi.

Kjøpte på tilbud på Reflex i juni. Da hadde min lille bolle vokst ut av sitt sete ;-)

Skrevet

Vi har izi combi :) kjøpte når tuppa var 8 mnd her også.. Sitter kjempe fint i det setet så vi er super fornøyde. Beltene i stolen kan bli veldig lange også, så det faktisk kan brukes like lenge som de lover.

Skrevet

Akta graco cosmic comfort, da dette har samme egenskaper som izi combi men er litt billigere og litt finere synes jeg.

Skrevet

HTS BeSafe iZi Combi er et knallgodt sete! Barnet sitter som en hersker i det setet! Setet er enkelt å montere (bare prøvd bakovervendt enda), men det tar litt tid. En annen fordel med dette setet, er at man kan snu det framovervendt når man må.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...