Gå til innhold

er jeg rar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er da en jente som har funnet drømme mannen min og vi har planner om og gifte oss i 09 og jag har da begynt og planlegge bryllup nå.. (går på skole de to neste årene) så det og er en grunn til att jeg begynte nå... er det for tidlig eller er det en grei tid og begynne på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Da har du i alle fall gooooood tid! Det er tross alt ikke så mye å planlegge, i alle fall ikke dersom man ikke skal ha et gedigent bryllup.

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Vi planla i 3 år vi:)

Skrevet

Vi er iallfall på hver vår side av "skalaen"...

*Jeg skal gifte meg - til neste år en gang

*Begynner å planlegge - til neste år en gang

*Skal ha på meg - en eller annen kjole. Hadde det vært opp til meg så kunne jeg kjøpt den på h&m, men sambo vil at det skal være orntli' brudekjole..

*Hår og sminke - klætter på noe selv

*Booking av kirke - hmmm datoen er virkelig ikke viktig siden nesten ingen skal vite om den uansett.

* Lokale - skal ikke ha fest så trenger ikke lokale

* Fotograf - tja, igjen.. hadde det vært opp til meg så hadde vi droppa det og, men sambo vil...

Bra vi er forskjellige c",)

Skrevet

hmm du første som svarte meg.. vi har ikke blitt helt enige om vi skal ha det he vi bor eller om vi skal ha det der jeg kommer fra noe som er 60 mil her i fra.. så er jo ett par små ting igjen da.. men jeg er jo da veldig treg og er sånn att alt skal være ordentlig og siden vi har fam på hver kant av norge (vi bor på vestlandet og fam min østlandet) så må jeg si fra ett år i for veien for de i min fam liker ikke og kjøre langt er liksom litt og ta hensyn til og.. så er jo egentli noen grunner til att jeg begynte ¨nå da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...