Gå til innhold

ville dere spilt paintball?


puselure_gutt jan06+lite frø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere spilt paintball når dere er gravide?

jeg er bare 7 uker på vei, men ballene treffer vel ganske hardt hvis man blir truffet i magen...

Er utdrikningslag til en venninne, og ingen vet at jeg er gravid enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nope:)

Skrevet

takk for svar.

hadde visst glemt å endre på nicket siden forrige barn :)

Skrevet

jeg ville nok ikke gjort det..

har jo sett blåmerkene som de får av det.

nei stå over du..

si du er redd ..:)

hehehe

Skrevet

Aldri i verden, det er dritvondt!

Skrevet

Tror ikke det er noe fare for fosteret, altså......

 

Ikke "værre" enn å ha sex kan jeg tro :-)

Skrevet

sorry men man kan jo ikke sammeligne paintball med sex? jeg er kansje litt ekstrem da pga jeg mista sist så jeg gjør ingen av delene di første ukene.

Skrevet

ring og sjekk der dere skal spille.

Forrige gang jeg var og spilte fikk jeg brystbeskyttelse, og den dekket nesten hele magen...

Hvis du bare er 7 uker på vei så har du jo ikke mage som "buler" ut, så da skal de beskyttelsene passe... :)

 

Da får du ikke blåmerker vettu, og det er jo ingen som trenger å vite at du har det på deg... :)

PAINTBALL er jo så gøy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...