Gå til innhold

Hva burde ALLE foreldre vite?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man burde huske at man selv var ung en gang.. og ikke glemme alt vi gjorde.. ingen dobbeltmoral...

Skrevet

Hva mener du med ingen dobbeltnoral? Skal vi liksom godta at barna gjør det samme gærne som oss selv?

Skrevet

nei, men du kan ikke klikke internasjonalt heller... vi kan ikke tvinge vår lærdom på dem.. mye må de lære selv.. vi kan anbefale, fraråde.. o.l

Skrevet

At det går stort sett bra. Selv om ungen ikke får Reimadress med varmeplate eller sorelsko.

Skrevet

Hva er sorelsko? Eller er det noe jeg som foreldre burde vite? Og finnes det faktisk Reimadresser med varmeplate, og hvordan fungere det?

Skrevet

Dersom du ikke vet hva sorel sko er, er du nok utenfor. Det er sånne med gummi nederst og pels inni som koster en formue men som vistnok er varme. Og ja reimadresser med varmeinnlegg i baken finnes. Hvordan det fungerer aner jeg ikke for ungen min får ikke sånt.

Skrevet

Alle foreldre bør vite hva førstehjelpsprinsippene A, B, C står for !!!!!!!!! (airways, breathing, circulation....)

Skrevet

Aldri hørt om det. Noen av delene. Er det omtrent nå at noen burde ringe barnevernet, tror du?

Skrevet

nja, du kan redde deg inn om du har trolldress, og et par goretexsko samt et par cherrox. Og det spiller ingen rolle hvor du bor i landet, alle trenger det samme.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

At alle deres synder skal betales med foreldremøter.

Skrevet

Og at de som ikke møter på foreldremøtene har unger som er trøblete, og svake.

Skrevet

Det er hårda bud. Hadde cherroxer, goretex og Hellyhansen i fjor, det står vel gjerne til godkjent hos mødrepolitiet. Regner med at ingenting av det passer i år så da blir det vell Troll og sorel (takk for tipset). Jeg vil jo for Guds skyld ikke framstå som en dårlig mor.

Eller kanskje jeg kjøper Reima med innebyd sitteunderlag i år? Jeg bor i Bergen, og der har vi sidelengs regn og plussgrader hele året, men man vet jo aldri... Forresten, de der Reimadressene - får man de med revehaler og hekkspoilere også?

Skrevet

Jeg møter religiøst på alt, og lurer hver gang på hva faan jeg sitter der for. Bortsett fra den gode vreden, selvsagt.

Skrevet

jeg tror det er skolen som kan om at foreldrene til de svake ikke møter. når du blir oppringt og nedringt og fått meldinger i huggu og ræva om ungens adferd 4 dager i uka så orker du ikke møte skolen mer enn nødvendig.

Skrevet

Kan også fås med senkesett dersom poden begynner å bli litt høytflyvende.

Skrevet

Dessuten er den påklistra vellykkethetsgraden i enkelte foreldreforsamling så øredøvende at jeg har full forståelse for at enkelte kjenner seg noget på siden.

Skrevet

Jeg skulle for eksemple ofte ønske meg at poden fikk rævva i gir når vi går hjem fra barnehagen. Trimmesett for trege unger - følger det med eller må man kjøpe det som ekstrautstyr?

Skrevet

Vellykka og selvtilfreds og så utrolig veltilpassa. Det er da jeg tyr til korte skjørt, for jeg er da i alle fall 10 år yngre.

Skrevet

Blir ikke det så avlegs og lavteknologisk at naboen ringer barnevernet da, tror du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...