Gå til innhold

Hva slags gore-tex sko anbefaler dere?? (til 17mnd i bhg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vår første vinter hvor snuppa går og i tillegg er hun i barnehage... Ser masse reklame for sko, men er usikker..

Så på Viking- goretex sko. De så veldig gode ut. Men de er dyre og det finnes billigere.. Er det slik at dyrt er best, eller er noen av de rimeligere vel så gode?

Regner nemlig med at jeg må kjøpe to par i løpet av sesongen.. Snuppa vokser så fort og kan jo ikke kjøpe altfor store heller, hun skal jo kunne gå med de....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde Sorel til småen i fjor-vinter og var veldig fornøyd! I år har vi kjøpt de Friends-skoene fra Coop som har gjort det så bra i terster.Funker ikke de blir det å kjøpe Sorel igjen.

Skrevet

Hvor kjøper du Sorel?

Skrevet

Vi sverger til ecco vintersko. brukte elefanten før, men de produseres ikke lenger:(

Ecco er svinedyrt, men utfra vår erfaring er det de som er lettest på foten, de sitter godt OG ikke minst er de varme. Har forsøkt diverse andre merker, men da har poden vært kald.....

Skrevet

Vi hadde to ulike typer Viking i fjord til ungene og de var elendige! Klaget på dem, men det hjalp ikke. Har prøvd ecco og elefanten også og veldig fornøyd med dem!

Skrevet

Ingen som har erfaring med friends som kom ut best i test to år på rad?

Skrevet

Til minsten på litt over 1 år har vi kjøpt Coop Obs sine n-tex vintersko (friends). Er vel samme som gore-tex det, tror jeg. Ikke prøvd disse før, jeg kan ikke uttale om de er gode eller ikke. :o)

Skrevet

dei første åra brukte vi superfit,(skoringen el eurosko?) kjempelette og gode for små barn.Alltid varm og aldri våt. I fjord hadde hun viking og dei likte hun ikke og gå med selv, tunge og klumpete og var kald og litt våt flere ganger. i år blir d coop sine eller superfit i år også...

Skrevet

Ikke viking....ecco - ingen over ingen ved siden av.... :o)

Skrevet

Vi er også veldig fornøyde med ecco, til våre 3!!

Skrevet

Superfornøy med Viking Play! Har de for 2. år. Har Friends-støvlene som reserve. Husk å ha ullsåle i bunnen da blir de ekstra varme

Skrevet

Vi har prøvd:

Viking -kalde føtter, raknet i sømmen, tørker sent, dyre

Ecco -sitter godt, gode å gå i, kalde, ikke vanntette, dyre

Elefanten -kjempegode på foten, vanntette, tørker fort, ullfor, dyre (usikker på om disse produseres lenger...)

Ponny -Lette, sitter godt, gode å gå i, vanntette, tørker fort, varme, ikke så dyre

Jeg sverger til Ponny etter at jeg prøvde disse til 2åringen i fjor:-)

Skrevet

Vi hadde superfit ifjor. kjempe gode sko. Lette og ta på, aldri våt-selv i slaps og regn, god og varm. Personalet i barnehagen skrytte veldig av skoa. Prisen var veldig stiv,650 kroner ifjor. i år har vi kjøpt de fra coop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...