Turtelduen Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Mine barn er konstant syke... Har nå bestemt meg for å prøve alternativ behandling. Noen som har erfaringer?
#Ariadne# Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 broren min hadde veldig problemer med ørenen som liten. oppererte inn dren ette utall ganger og veldig nedsatt hørsel. 30 % på det ene øret. etter mange innleggelser av dren, ville ikke mamma flere ganger så hun tok ham med til humopat. etter det har han ikke hatt en ørebetennelse, og har fortsatt i dag 100 % hørsel på begge ørene.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Enda et lillebror tilfelle;-) Lillebroren min slet med ganske ekstrem allergi. Gikk derfor til homeopat og begynte på medisiner som skulle motvirke allergien. Dette begynte han med en stund før sesongen, og gikk på gjennom hele tiden. Nå trenger han ikke lenger å gå på det en gang, det har faktisk helbredet det såpass! Hjalp dessverre ikke for meg... men for han i hvert fall;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå