Gå til innhold

Informasjon på middagsglass...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hender vi gir lillegutt disse glassene, om vi skal ha noe som ikke er egnet for han.

Idag fant jeg frem et 12 mnd glass,med kjøttboller++ for han spiser jo nesten alt mulig nå.

På glasset sto det:

"Annen konsistens,mere smak,større biter.Start når barnet reiser seg og prøver å gå"

 

Klar-ferdig-spis liksom ;)

Hehe...jaja..også han som såvidt har begynt å ake :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i alle dager? Sammenheng mellom hvilken mat man liker og hva barnet øver på. Hmm. Finnes det kanskje annen mat for barn som heller bruker tida si på å øve opp et ordforråd?

Skrevet

Hehehe, kjekt å vite............eller?

 

I USA får du kjøpt ølflasker hvor det står THIS SIDE UP på, akkurat som om ikke det var helt naturlig;-)

Skrevet

Haha..jo greit å vite...men tenker på de som er usikre og følger sånn informasjon slavisk.

"Ooppss...han har ikke begynt å reise seg for og prøve å gå...så da kan han ikke få sånn glass med mat :)))

 

Skal jaggu sjekke de andre 12 mnd glassene som er i butikken...og så tror jeg at jeg må sende en mail til nestle og spørre ;)

Skrevet

Ja, gjør det!

Blir spennende å se om du får noe svar:-)

 

Jeg opplevde å kjøpe glass fra SMÅFOLK med mugg under lokket! Sendte mail til Tine, fikk til svar at de skulle behandle forespørselen min så fort som mulig og det er nå 2 uker siden. Imponerende? NOT!!!

 

Lokket var forseglet i tillegg......

 

Så det var dagens dårlige reklame for SMÅFOLK!!! Følg med følg med.......sjekk lokkene før dere gir barna maten!

Skrevet

Kanskje det står "bør ikke gis til barn som allerede har trent på og kan gå..fare for mugg ;)"

 

Æsj...skikkelig ekkelt.Du får sikkert et års forbruk i kompensasjon :))

 

Vi bruker helst mat som vi også spiser...men siden han har tendenser til eksem,er jeg forsiktig når vi har fisk...til han har passert året :)

 

Ellers gnafser han i seg taco og pizza,gresk mat og tandoori...ja stort sett det meste. Selv om han ikke kan gå ;)

Skrevet

Lille rosa spiser også stort sett det samme som oss, men "noen ganger er det alright" å gi glassene synes jeg:-)

 

Og ja, de bør jammen gi en god kompensasjon for muggen barnemat!!!!

 

Det var skikkelig ekkelt...............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...