Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Hei Lurer på om det er noen her inne som går på babysang på rødtvedt kirke i Oslo? Er det koselig, og er det bare å stille opp? Lurer litt på om jeg skal ta med meg snuppa mi og møte opp.. :-)
mamma&piratene Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Hei. To fra barselgruppa mi bruker å gå der, og de er veldig fornøyd. Tror jeg skal være med en gang også
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 Er det bare å møte opp da tror du? Eller er de kanskje en allerede sammensveiset gjeng så det blir rart å plutselig dukke opp? :-) Har hørt fra andre som har vært på babysang at det er skikkelig gøy for de små. Og snuppa mi eeeelsker når jeg synger til henne så jeg tror det hadde vært midt i blinken. Vet du noe om hvor gamle babyene er? Snuppa mi er straks 6mnd gammel.
engajente Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 vi er der hver uke! masse koselige mennesker og barn. og moro med sang. kommer nye hver uke så bare kom! vil du møte noen av oss først gi meg en beskjed så kan du få nummeret mitt babyene er fra 1-2 mnd til 15 mnd pia
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 hehe, mannen min sier du hørtes ut som ei fornuftig jente (nicket ditt) hehe Kanskje jeg rett og slett skal ta meg en trilletur bort til Rødtvet kirke på tirsdag da :-) Det var tirsdager fra 12 - 14? Noe jeg bør ta med? Begynner å glede meg nå :-)
engajente Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 vi spiser litt først... fra kl 12 og starter å synge ca kl 13. så eneste du trenger å ta med er deg selv den lille og godt humør og evt noe å spise til deg selv da.... sees til tirsdag
mamma&piratene Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Da kanskje vi kommer neste tirsdag også =)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2007 Koselig med flere nybegynnere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå