Gå til innhold

I dag så jeg noe fælt!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært å hentet jenta i bhg. Ser at trafikken var stoppet opp i motsatt retning. Det lå en påkjørt liten oransjestripet katt i veien.. Den hadde tydlige smerter, lå å vrei seg... Ble helt dårlig jeg.. Stakkars lille katten... Den klarte ikke løfte hodet engang:o(

Videoannonse
Annonse
Gjest ninja & mikrovampyren:)
Skrevet

Eh. og så ringte du ikke veterinær eller neo? kan neppe ha vært så grusomt for deg da.

Skrevet

Siden trafikken var stoppet går jeg jo utifra at noen fikk avlivet katten da...!

Skrevet

Var jo flere biler som hadde stoppet da!!!! Noen må jo bare slenge med leppa her inne til enhver tid.....helt utrolig

Skrevet

Tuller du nå eller? Stoppet du virkelig ikke for og ta tak i dette? Jøye meg. Jeg hadde stoppet tvert, sjekke katten, ringt dyrlegen og tatt den med meg til dyrlegen kjapt som f***

Si at du stoppet, vær så snill!!

Skrevet

Ah! Ok. Da er det jo greit, om noen alt hadde stoppet og tatt seg av pusen. Fikk litt panikk her nå..

Skrevet

Slapp nå av jenter, les resten av det hun har skrevet da...

Skrevet

Det sto folk der, sikkert de som kjørte på den stakkars katten. Jeg kom motsatt vei og det var kaos..... Katten fikk hjelp!!!!

Skrevet

Hvorfor går alle utifra at ho ikke stoppa eller gjorde noe?! For meg var det en selfølge at enten henne, eller en av de andre gjorde det, ikke at de IKKE gjorde det.

Skrevet

Gikk litt fort i svingen her. Leste bare at hun kjørte forbi og så en lidende katt. Om noen stoppet og tok seg av pusen stiller deg seg anderledes selvsagt. Beklager at jeg reagert så voldsomt, når jeg egentlig ikke hadde grunn. Så bare for meg en pus som hadde det vondt og ingen som hjalp..huff.

Skrevet

Herregud! Når skal folk her inne begynne å lese HELE innlegget før dem slenger med leppa, og faktisk lese det som står der, i stedet for å lese det dere TROR står...

Men stakkars pus da... Slikt er så fælt:-(

Skrevet

Voldsomt til hormonhysteri og wannabe-kjerringhelter her inne altså! Skulle adelia, som kom kjørende i motsatt retning og i tillegg så at flere allerede hadde stoppet, begynt å blande seg? Liksom vrengt bilen til side, og løpt til. Tenk dere om dyrevernere (fint det altså, men...), katten ble HELT SIKKERT tatt hånd om av noen som allerede var på plass!!!

Skrevet

Jeg pleier og LESE innleggene godt. Denne gangen gikk det derimot litt for fort, og det må da gå ann at det skjer. Jeg beklaget jo i etterkant.

Skrevet

Hehehe den var bra, Fru Snik;) Ser for meg bilen som bråbremser i u-sving og løper for å være pusesuperhelt, mens pusen allerede får god hjelp;)

Skrevet

Jeg må dra litt på smilebåndet av disse svarene nedover her:o) Jeg føler egentlig at jeg ikke burde forsvare meg i denne klare saken.

ha en fin kveld alle sammen:), forresten så er jeg ganske snill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...