Gå til innhold

ok, må spørre jeg og ang. hemorider..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt dem siden forrje fødsel, fikk liksom aldri beskjed hva jeg skulle gjøre med dem. men fant fort ut at det var mye bedre å dytte dem inn igjen. de er ikke vonde lenger, og er på str. med tommelen min, henger liksom ut ganske langt hvis jeg ikke pakker dem inn. men vil denne schreptoid salven fungere på "gamle " hemoroider og, eller funker den bare på ferske.? noen med erfaring? har jo hatt de i 2 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så himla vanskelig å snakke med legen sin om slike ting da? Hadde snakket med legen for lengst jeg altså.

Skrevet

har spurt legen om fjerning og det mente hun var både vondt og unødvendig og hun ville ikke anbefale det, hun sa det kunne gå over av seg selv, men hun ville ikke se på dem. derfor spør jeg nå andre om de har noe erfaring med denne salven og om den kan hjelpe, for legen er nyutdannet og vet fint lite og har nok ikke erfaring med egne hemoroider.

Skrevet

Samme her!!

Har vært plaget med hemorider siden jeg gikk med min førstefødte( i ca 5 1/2 år nå). Nå går jeg med mitt tredje barn og har bestemt meg for at jeg skal få de fjernet etter dette svangerskapet. Har ikke tenkt å få flere barn etter dette. Har fått anbefalt å vente til jeg er ferdig me å få barn.

Hermoridene mine er veldig plagsomme og vonde så nå skal de bort, uansett!

Skrevet

Kan dere ikke prøve med slik salve, da? Jeg har ikke hørt noe om at den bare virker på ferske hemorider, tror den kanskje kan virke på gamle også. Det er jo verdt et forsøk i alle fall!

Men har ikke erfaring med det selv, så om det funker eller ikke vet jeg ikke:)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har også slitt med hemorider siden forrige fødsel, og de er fortsatt vonde.. Har derfor et spørsmål til dere som har født etter å ha fått det... er det vondt under fødselen? Gruer meg litt når jeg tenker på å presse ut en hel baby med dem bak der!

Skrevet

Jeg fikk også hemorider da jeg fikk min første. Kjente ikke noe under fødselen, men kjente de veeeeldig godt etterpå. Kunne nesten ikke gå. Etter hvert fikk jeg en stikkpille og salve. Dette hjalp mye. Har ikke vært plaget i ettertid, men jeg regner med at de kommer tilbake når jeg nå skal føde mitt andre barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...