Zaratustra Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jeg har aldri tid til å være her, men regner med at spørsmål av typen hvilke bleier bruker dere er temmelig forslitt. Men jeg lurer særiøst! Har brukt Libero, men de gnager og ungen bæsjer gjennom nesten hver natt, bruker de som går til 16kg, hun er bare 8, så de kan ikke være for små??? fant ut at jeg skulle prøve Pampers, men de stinker jo helt grusomt når de blir varme, jeg lurer på om de avgir noen skumle gasser da også??? Pleier ikke være så hysterisk, men disse var virkelig gufne, synes jeg...
Fraggelhysa! Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Vi bruker pampers active fit, har ikke merket noe lukt fra dem.. Mulig jeg er rar, men..
*Kleopatra Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Vi brukte Pampers active fit på sjarmøren, det var det eneste som holdt han tørr. Er enig i at de har en merkelig lukt, men heller det enn en våt unge. Tviler på lukta er farlig, denne bleien ble best i test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå