Gå til innhold

sønnen min på 5 mnd er blitt tv slave....

Anbefalte innlegg

Skrevet

snur seg etter tv`en når jeg skal rape han,når han ligger på gulvet snur han kroppen mot tv og prater..hehe..

kjempe skjønn..::)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojojoj, tør du virkelig å legge ut et innlegg om at du lar sønnen din på 5 mnd se på tv?

Hehe, neida.

Kjempekoselig. Min var helt vill etter reklamepausene, og er det fortsatt. Vanlig tv er gørr, men med en gang reklamen kommer på er han hypnotisert. Han er forresten 17 mnd ;-)

Skrevet

hehhe ;)

ja de får bare henge meg om det :)

men han storkoser seg da...hehe :)

er jo ikke mulig å få han fra det !!

hehehe :)

snur hodet så jeg nesten tror det skal gå rundt..

heehe..:P

Skrevet

Akkurat slik er jenta mi på snart 5 mnd også... Tar det ikke så tungt at hun ser litt tv jeg:-)

Skrevet

Her er også tv-en veldig spennende for gutt på 5 mnd. Og nei han blir ikke plassert foran tv-en men vi har nå ikke verdens største stue ,-)

I går så far og sønn på barne-tv, han var veldig trøtt og lei men må holde ut til kveldsstell 1830 og så var det noe sånn babyeinstein på barne-tv. Koste seg storveis og pappa forklarte hele veien he he.

Skrevet

nei vi har ikke så stor stue vi heller så han ser liksom tven uansett hvor han er..:)

og jeg skrur faktisk ikke av tven fordi jeg ikke vil han skal se på ..

Skrevet

Her er også tv blitt populært. Hun er også 5 mnd. Spes. tegnefilmer og musikk. Er jo ikke slik at jeg heller plasserer henne foran sjermen men når den er på så hender det at hun sitter å slapper av i fanget når vi ser på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...