Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Jeg også!!!! Men jeg har nettopp hatt en MA, sluttet å blø i dag. Er usikker om jeg skal prøve denne pp eller vente til første mens. MEN til akupunktur SKAL jeg. Begynner med første behandling etter MA på torsdag.
Tasselur Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg funderer sterkt på det, ja.. Men skulle ikke forundre meg om jeg ikke får somla meg til å få gjort det. Hm, jeg burde egentlig bare bestille time. : )
løveprinsen <3 Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg og rekker opp hånden, må bare huske å bestille time.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Lurer på om jeg henger meg på jeg også. Men rekker ikke noe før el. er det noe vits etter el??? Noen som vet?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Spørst hvordan syklusene dine er. De jobber med å stabilisere syklusene, få EL på "rette" dagen og lang lutealfase osv.. Så dersom lutealfasen din er kort er det vits. Jeg skal ha denne mnd, men kan ikke før etter EL
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Ok. Jeg har stabile sykluser og en lutealfase på sånn 12 dager + / - jeg. Kan de hjelpe med noe annet også??? Helt grønn på dette jeg ;O)
tussemor <3 <3 Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Jeg skal Et vennepar av mamma og pappa har nettopp vært i kina og studert akupunktur, og skal avlegge eksamen snart...så jeg er "prøvekanin" og får behandlingen gratis Så jeg skal absolutt prøve det...
bittelill Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Jeg jeg jeg!!! Har time torsdag 20. sept. Bestilte i dag. Hoh det hadde vært moro og se hvor mange det virker på også da, men vanskelig å følge med på.
Dotten Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Jeg skal... Ev. neste pp. Vet ikke om man kan starte når som helst i syklusen......! Har el rundt nå. Men, skal absolutt prøves ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå