KaMa Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Ser det at tytere er inne og henter frem tytetråder fra februar. Finnes det ingen andre forum dere kan prøve å verve brukere på? Dere misliker jo stort sett de som er her inne, så hvorfor denne evige reklamen? Er det ikke flaut å se selv hvor patetisk og desperat det er?
Gjest Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Lurer på om de rett og slett er litt lei hverandre...
KaMa Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 Men det er jo en litt underlig form for verving? De vil jo ikke ha de som føler seg hjemme her, inn der? Og sånn som jeg har forstått det, så pælmer de jo ut folk for et godt ord. Er det bare ekstremt trange folk der inne?
Süsse Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Kranglere fra Dib er vel det de minst vil ha, saa jeg skjönner det ikke jeg heller.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Hehe, skal jamen registrere meg igjen, har fremdeles noen emailadresser jeg ikke har brukt der inne.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Man vil helst ha det man ikke kan få?
KaMa Skrevet 11. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2007 ...og oss får dem aldri! :-DD
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 jeg har oppriktig prøvd å være tyter, men jeg kan ikke. Jeg orker ikke å være så påtatt snill med mennesker jeg ikke kjenner. Mulig jeg er en håpløs kyniker. Men jeg orker ikke sløse med følelser.
Yo mama has a smelly belly! ;) Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Er det ikke flaut å se hvor fint vi har det på tyten, mens dere sitter her som noen gærne kaklehøner og sprer edder og galle om alt som ikke betyr noenting for oss normale, oppegående mennesker? Og du doppler..Du sletta deg jo fordi du ikke klarte å lage deg en signatur engang. Du bør ikke prate så veldig høyt igrunn. Lav intelligens gjør noe med folk, det skjønner jeg, men nå virker du faktisk dummere enn det du egentlig er.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Er du gravid igjen eller er du bare håpløs?
Gjest Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 Tror alle er kjempe misunnelig på dere på tyten ja... Vi trenger virkelig å menges med oppegående mennesker på nettet.... Nei, de kan jeg heller menges på IRL! Ikke virker du helt oppegående heller, for øvrig. Sitter å tar deg skikkelig nær av at noen rakker litt ned på et forum du har så kjært... Og sier at noen har lav intelligens fordi de ikke gadd det uproffesjonelle forumet ditt med signaturer og bilder.... Weirdo
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #12 Skrevet 11. september 2007 Til HI Omtrent like desperat og patetisk som dette innlegget var? *flau på enkeltes elendige selvinnsikt*
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #13 Skrevet 11. september 2007 Blir dere ikke lei av dere selv?
Gjest Skrevet 11. september 2007 #14 Skrevet 11. september 2007 Hva er alt dette snakket om "tytere" egentlig? Antar det er et annet forum?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 11. september 2007 #15 Skrevet 11. september 2007 Suck it and see!
KaMa Skrevet 12. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 12. september 2007 Tja, vi kan ta dette med selvinnsikt.. Hva mener du er desperat og patetisk med dette innlegget? Hva er jeg desperat etter? Hvorfor patetisk? Vær grei å utbroder. Og et lite tips, når du begynner å patronisere i en tråd hvor det fremdeles er fullt mulig å diskutere saklig, utlever du hvor dårlig du er til å argumentere. Kansje du burde logge deg av da. Det er så fryktelig flaut for oss andre å bevitne. Og å skilte med at man er administrator for et forum som ingen vil være på, annet enn et par titalls medlemmer, har ikke akkurat noen tyngde. Kutter du/dere ut å hente frem gamle innlegg, samt slutter å legge ut nye, så er det neppe noen som gidder å ta seg bryet med å lage nye.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #17 Skrevet 12. september 2007 Kama, du får bare la være å henge deg inn på tyten. Og siden du ikke henger der, så sier du egentlig bare andres meninger. Repeterer. Som en papegøye. Polly vil ha kjeks? Hvis du tror en avatar er en avart, er det ikke vanskelig å forestille seg at lange fraser som "svar på dette innlegget" blir litt avansert for deg.
KaMa Skrevet 12. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 12. september 2007 Hehe.. Klarer du å bli enklere? Er du ikke i stand til å ta til deg informasjon? Klarte du å lese det første innlegget, så klarte du vel å lese det andre? Hva var det du ikke forsto med at jeg blingset? Nei, jeg repeterer slett ikke hva andre sier. Jeg tar utgangspunkt i dere som dukker opp her inne med misjonerings- og utdritingstendenser. Så aktive som dere er her inne, så er det ganske enkelt å gjøre seg opp en mening. Og fremdeles.. Så enkle maktmidler som du tyr til, er fryktelig flaut. Når skal du skjønne at du fremstår som ganske dum og tom for fornuftig argumentasjon? Hvem som helst kan ty til petronisering, men det viser jo bare at man ikke behersker noen real form for diskusjonteknikker. Og du mener at du representerer noe som er normalt? Tja, vet ikke helt hva for miljø du identifiserer deg med, men det er vel ikke blant de som er i stand til å argumentere og ordlegge seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå