Alvilde<3 Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Sliter med å finne fine som sitter perfekt... Men kanskje for mye å forlange?!?!
Gjest Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 De har ganske mange ulike modeller på H&M. Men kommer selvfølgelig ann på hvilke type bukser du liker.
Alvilde<3 Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 Føler ikke jeg har sett så mange der. Men skal ut å se en gang til øyestraks : )
Gjest Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Jeg sliter med og finne bukser på H&M, der er så trange i beina så man skulle tro at det er bare magen som vokser. Dvs at når jeg kjøpte bukse så måtte jeg opp i str.46 for at jeg skulle få den på meg og enda er den stram i leggene. Skjønner ikke at mammabuksene kunne vært litt mere videre i beina. Flere med samme problem??
heifadderiogfaderullandei Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Jeg har funnet flere fine på Lindex. Har 2 forskjellige modeller derfra som begge er supre, sitter bedre enn en av de dyre buksene jeg har kjøpt.
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 ikke finn på å kjøp bukser på H&M!! greit at de passer når man har kommet halvveis, men nå (uke 38) kan jeg ikke bruke noen andre enn joggebuksa jeg kjøpte på H&M.. de er så stramme rundt magen, de har også sydd fast strikken så den er skikkelig stram.. klør og svir, samtidig som man føler man kverker den lille i magen..
Frukten og To små Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 har kjøpt to av mine fra barnas hus, en av merket tet-a-tet og en av 2 wear. 2 wear sin synes jeg "siger" litt ned(med "sleng"), kan være grunnet min krppsform. tet-a-tet sitter som støpt, og er knall fin(smale ben), enest minus er lav strikk. liker strikk oppå magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå