Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 La merke til at hun ikke gjorde det på den første kontrollen vår bare.
superdupermor Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Har ikke gjort det med sønnen min hver gang, kun vekt.
Weronika Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 De gjorde ikke d på snuppa mi heller før hun var 6 uker. De sa at de ikke ville dra i leddene til så små barn, så d gjør de på 6 ukers kontrollen.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Helsesøster målte hode omkrets hver gang ( og enda),men fikk ikke målt lengden før han var ca 2,5 mnd pga de ville ikke dra i hoftene hans. Etter det, har de målt hodeomkrets, lenge og vekt på hver kontroll. I tillegg kan jeg komme og måle og veie når jeg vil dersom jeg ønsker ekstra...Veldig greit når en kommer over 8 mnd og det ikke lengre er kontroller hver mnd.. Litt kjekt å se hva han har lagt på seg og hvor lang han har blitt hver mnd det første året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå