Gå til innhold

Er det slik at de fleste har det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bæresæler, mei tai, sjal osv...

Er dette nødvendig??

Hvorfor er det lurt??

Hvilken er best??

Kom med råd:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Arva en babybjørn da jeg fikk snulla, men ikke brukt den noe særlig siden den belaster både babyen og ryggen min feil. Snulla er en rolig baby, så hadde ikke bruk for mye bæring, så trengte ikke noe sånt...uansett ikke så praktisk å bære på magen når man er gravid!:P

Nå derimot har jeg kjøpt bæresjal fordi jeg må jo passe både spira og snulla samtidig, og jeg har jo bare 2 hender! Er ikke et elastisk sjal, men kan brukes fra nyfødt av, og jeg håper inderlig at spira liker det, for jeg har tenkt at hun skal sove i det mens vi går på forelesninger på skolen. Det er 5,5 meter, så kan knytes på alle forskjellige måter. Tynt er det også, så håper jeg ikke svetter av å ha det på.

Skrevet

bæreselen har vi nesten ikke brukt,men den er grei å ha..

mei tai ??

hva i huleste er det ??? høres ut som en matrett...

sjal.absolutt ikke.

Skrevet

Synes det kommer an på. Jeg kjøpte bæresele til andremann, men har brukt den lite. Andre jeg kjenner synes det er helt supert og bruker det masse. Noen liker sjal andre liker sele. Du må nesten finne ut selv. Trenger jo ikke å kjøpe på forhånd men se om det er noe du kunne tenke deg etterhvert som ting går seg til. Det går jo an å låne av noen for å prøve litt også.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Mei tai er det her: http://tettinntil.com/HVA_MeiTai.htm

Kopierer litt: En MeiTai, også kjent som ABC— Asian Baby Carrier — er helt enkelt en firkantet midtstykke og fire stropper som knytes på bæreren! Så enkelt, og så komfortabelt og genialt!

I motsetning til standard utvalg bæreseler i dag er en MeiTai designet for at du skal kunne bære barnet ditt komfortabelt så lenge du selv ønsker det, i tillegg til at barnet ditt sitter ergonomisk korrekt uten belasting på skjellet.

Skrevet

Har babybjørn, og vi har vært kjempefornøyde med den. Brukt den mye, både i huset inne når jeg gjorde husarbeid, og ute når vi gikk turer osv. Veldig greit i butikker osv. Nå hadde jeg en liten gutt som absolutt ikke var fornøyd med å ligge på gulvet eller i vogna, han ville absolutt ha med seg alt som skjedde, og slik ble det. Andre babyer ser jeg er fornøyde med å ligge på gulv/ i vogn, og da er jo det helt greit, Men jeg anbefaler babybjørn!

Skrevet

Har ikke, og har ikke tenkt til å skaffe meg det. Dårlig rygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...