Gå til innhold

Hva gjør dere etter bh......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva andre gjør når de har hentet minsten i barnehagen og kommet hjem og når legger dere for kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lager middag, sender storesøsken på trening, en rydder av bordet, den andre leker med minstemann. Bader, ser på barnetv, spiser kveldsmat og legger seg 19.00 ca. Leser sammen på sengen. rydder tøy og hus, legger storesøsken, stille ca 20.00. Rydder mer tøy og hus....jobber en time eller to (er lærer og har alltid med jobb hjem), ser litt på tv, leser aviser, har sex eller bare legger oss for å sove. Hørte jeg A4.liv...? I love it!

Skrevet

her lager vi middag mens vi leker litt med gullet,

spiser middag,

ser barnetv,

bader annen hver dag,

rydder av middagen,

pusser tenner,

synger ved sengen,

henger opp klær, bretter klær,

gjør lekser (studerer for øyeblikket),

ser litt tv,

dusjer,

ser litt tv oxo er det kveld her i 11-12 tiden...

går i dette hver dag, men jeg stortrivs sånn vi har det..

jenta får ut masse energi i bhg, sambo jobber ut litt energi på jobb

å jeg studerer endelig ett yrke jeg liker :D hehe...

kjempetravelt for tiden men kjempespennenes..

Skrevet

Her kommer vi hjem fra barnehagen. Lager middag, setter guttungen i bad.

Mens han bader rydder jeg opp etter middagen, samt alt annet rot. Setter på en maskin med klær og tar maskinen med håndklær i tørketrommelen.

Får guttungen opp av vannet og tar på han natttøy, han ser barnetv og spiser litt kveldsmat. Så leser vi bok på sengen og han sover ved 19.00.

Da rydder jeg opp resten, henger opp maskinen med klær og bretter sammen maskinen med håndklær. Så setter jeg meg på nett noen timer og ser tv.

Til slutt på dagen pakker jeg barnehage sekken og legger frem klærne for neste dag.

Legger meg ca 23 30.

Skrevet

Etter middag er vi som regel utendørs:0)

Rusler en liten tur, går i skogen eller til lekeplassen/fotballbanen.

Men når det regner kraftig (som i dag...) Blir det som regel lego, brio eller en DVD eller noe. Varierer litt. Har unger i veldig ulk alder.

Etter kveldsmat/legging i 20-21 tia, leser jeg litt fag, jobber litt eller ser på TV. Eller sitter i sofakroken med mannen min - er å foretrekke;0)

Skrevet

Lager middag når vi kommer heim, mens ungene leker. (Som regel ute.) Etter mat gjør eg enten husarbeid, eller går ut med ungene. Mandagen er det barnetrim. Så ser vi barnetv sammen, spiser kvelds og eg begynner legging. Lillesøster bør være i seng til 19. Siden hu er manisk til å stå opp, sitter eg på dataen til hu sovner. Så er det legging av storesøster mellom 19.30 og 20.

Bading skjer som regel før barnetv, og noen dager (som i dag) tar me handlerunden før middag. Da blir det jo sein middag.

Skrevet

Hehehe måtte tenke litt på den overskriften der...

Skrevet

Han blir hentet mellom 3 og halv 4 etter hvem som henter. Leker seg på rommet frem til middag kl 16 ca. Etterpå går vi ut en tur, leker eller triller han på sykkelen. er inne igjen ca 17.30 da leker han seg på egenhånd til barne-tv. Da spiser han kvelds og ser det samtidig.

Legger seg 19. / 19.30 ca.

På onsdager er vi på babysvømming kl 17.30

Han er 15 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...