Gå til innhold

IKM idag 11 september....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ingen mensen enda.....

Men heller ingen positiv test gitt-frustrerende!

Er sikker på EL, brukte tester i massevis for å vite så nøyaktig som mulig. Hmmmm....

Det kjennes ikke som om mensen er på vei, men sjansene virker allikevel større for at den kommer enn at testen blir sent positiv.

Noen som vet noe tempo på kroppens produksjon av HCG?

Med førstemann testet jeg positivt flere dager før IKM, men nå er det blankt. Betyr det at toget definitivt er gått? (Vet jo selvfølgelig ikke når egget festet seg ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon som deg..

Hadde IKM igår, men fortsatt ingen tegn til TR. Har tatt en test som viste veldig svakt positiv, men vet ikke om jeg tør stole på den, så jeg tester igjen til helgen.

Får magesår av å gå sånn og vente =/

Skrevet

Jeg har i morgen, men testet negativt i dag. Holder på å bli helt sprø av å gå å kjenne etter! Er kvalm, men det kan jo kanskje skyldes at mensen er på vei, eller bare at jeg faktisk har blitt spø... Tester igjen på fredag dersom ikke tanta kommer på besøk.

Skrevet

Jeg har også i morgen,og testet også negativt i dag morges. Har hatt menssmerter nå siden fredag til og fra, gjerne på ettermiddag, men ingen tegn til tanta. Har ingen spes symptom, men har vel egentlig gitt opp og lete etter de for da finner jeg de helt klart.

Vi har vært prøvere i 6 mnd nå og jeg kjenner at dette sliter på. Min periode pleier normalt å være kortere enn 28 d så jeg vet sannelig ikke.

Lykke til, håper tanta holder seg unna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...