Gå til innhold

etter bh......................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere etter dere har hentet barnet i barnehagen? Hvor gammelt er barnet og når legger det seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

handler, lager middag, leker litt, spiser kvelds og hiver han til sengs rundt 19-19.30. Han er 15 mnd. Han blir henta mellom 13 og 15 som regel.

Skrevet

samme her, henter går hjem, han drikke morsmelk, vi går på butikken om vi skal det den dagen. vi lager og spiser middag, leker, bader om vi skal det. tar på pyjs, spiser kvels, puser tanna også legger hans seg. i dag var det klokka 18.00 men somrelgel rett før 19.30 sån at mor rekker hotell cesar :-)

Skrevet

henter i fire tiden, hjem og kose på sofaen mens vi spiser frukt. så lager jeg middag som er klar til barnetv mens croft leker rundt her, når barne tv er ferdig så er det stell, kos med ei flaske med melk, tannpuss og natti.

nå hun skal dusje så gjør vi det med en gang vi kommer hjem for å få håret sånn nogen lunde tørt til hun legger seg kl sjuish..

Skrevet

Henter begge ungene halv 3 (skolen er ferdig da og skole og bhg i samme bygg - gjelder nå i perm, til vanlig henter jeg kl 15 etter jobb). Drar hjem og lager middag. Spiser middag. Ungene leker, og prøver å leke med dem når jeg får "fri" fra minste. Barne tv ser vi alle 4, så ordner og legger jeg vesla (4 mnd) til ca kl 7, og da er det kveldsmat på de to største (7 og 3,5 år). Så spiller vi et spill (som regel prinsesse-memory), og så går jeg på badet med ho på 3,5 og ordner henne. Eldste går på badet og ordner seg mens jeg synger for midterste, og så synger jeg for eldste etterpå. Som regel er de to eldste i seng innen kl 2015.

Torsdager går de to største ungene på dans, så da spiser vi bare middag hjemme og ut av huset igjen - og når vi kommer hjem er det bare leggerutiner. Og innimellom drar vi på besøk etter bhg/skole i stedet for å dra hjem. Da også blir det bare barnetv og legging ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...