Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Alle disse kjærringrådene?? Er det når enn er høygravid eller nærmere fødeklar??? Vet jeg venter en stor unge er, og legen min sa ja gjør jo ingenting om den kommer nå for å si det sånn... Er i min 36 uke.. Hva er normalt??? Eller riktig tid å starte opp...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Ville vel ventet en uke.. da blir ikke babyen regnet som prematur lenger:)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 sånn som jeg har forstått det kommer ikke babyen før den er klar og livmorhalsen er modnet uansett. Så da ser jeg ingen grunn til at du ikke kan starte nå foruten at du kanskje blir å bruke mer penger enn hvis du starter senere =)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Enig med deg, Mirabell. Jeg tror sant og si at disse kjerringrådene har lite for seg - ellers hadde det ikke vært kjerringråd, men medisinske råd :-) Babyene kommer når de er klare, de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå