Gå til innhold

Når starter dere med.........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle disse kjærringrådene??

 

Er det når enn er høygravid eller nærmere fødeklar???

Vet jeg venter en stor unge er, og legen min sa ja gjør jo ingenting om den kommer nå for å si det sånn... Er i min 36 uke..

 

Hva er normalt??? Eller riktig tid å starte opp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville vel ventet en uke.. da blir ikke babyen regnet som prematur lenger:)

Skrevet

sånn som jeg har forstått det kommer ikke babyen før den er klar og livmorhalsen er modnet uansett. Så da ser jeg ingen grunn til at du ikke kan starte nå foruten at du kanskje blir å bruke mer penger enn hvis du starter senere =)

Skrevet

Enig med deg, Mirabell. Jeg tror sant og si at disse kjerringrådene har lite for seg - ellers hadde det ikke vært kjerringråd, men medisinske råd :-) Babyene kommer når de er klare, de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...