F-mor Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Snupp er tre år, og jeg lurer på om jeg skal kjøpe nytt snart. hun er 18kg
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 hvor mange kilo går det setet hun bruker nå..? Er stolen for kort til jenta di?
♡ Rødhette ♡ Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg har egentlig ikke lyst til og bytte før han er 3 år ihvertfall..., men han er nærmere 100 cm og godt over 17 kg.. Han begynner rett og slett og sitte ukomfortabelt i setet.. Blir nok nytt sete her iløpet av kort tid.. Mini er 22 mnd bare..=( Men vi skal se om vi finner et nytt "andre" sete først..;o
Gjest Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Vår datter er 3,5 år 100 cm. høy og veier 14 kg. Hun har fått sitt bilsete nr.3 et sånn man bare fester ungen med selve bilbelte. Hun sitter veldig fint og godt der. Ble litt for lang, og litt for trangt i nummer 2 sete.
Mrs. Bouquet Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Akta graco comsmic comfort skal kunne brukes til 5-6 år eller 25 kg. Man bruker bilens seler når man skal ha setet framovervendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå