Jaja3snart Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Vet dere om det er farlig, skadelig for fosteret å ha feber når enn går gravid? Foreløpig har jeg ikke så mye feber, men jeg kjenner jeg kommer til å bli værre utover kvelden. Er "bare" redusert med verking i kropp og med ustabil temperatur. Er i uke 23. Takker for svar.
~falck~ har fått baby! Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Hei hei;) Det er ikke farlig med feber i svangerskapet! Hvis feberen kommer av "vanlig" forkjølelese eller infuensa. Får man utslett, eller feberen vedvarer burde man ta kontakt med lege. Men for at både du og babyen skal få det bedre er det helt ok å ta Paracet... Snakket nemlig akkurat med min lege om dette med feber, og det jeg skriver her er det hun sa til meg. Å det syntes jeg hørtes ganske logisk ut:) God bedring!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Har hørt at man bør ta febernedsettende dersom temperaturen nærmer seg 39 grader. Dette pga at fostervannet holder samme temperatur som kroppen, og at det da kan være skadelig for barnet
"gullet" Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 ta paracet du, når kroppen din blir varm , er d enda varmere til den lille, ca 1 grad mer tror jeg...
Jaja3snart Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 Tusen takk for svar. Går og legger meg og tar en paracet. Håper det går fort over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå