Gå til innhold

Trenger man babybørste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og hvor får man kjøpt dette? Finner det ikke jeg..

og sånn "nesesuger", er det også noe man bør ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi trengte ikke børste iallfall,

den nesesugeren er jo fin å ha når den lille blir skikkelig forkjøla, men jeg har ikke så gode erfaringer med den. Vi klarte oss med vanlig kleenex bare...

Skrevet

Er mamma til to å har aldri trengt noe av d :-)

Skrevet

ok :)

vil kjøpe minst mulig, men må ha alt jeg trenger på forhånd da alle butikker ligger en dagstur unna.

Skrevet

Ikke nødvendig! Stort sett mister de jo det håret de hadde ved føselen.Nesesuger er noe vanskelige greier. Funka ikke på førstemann, men brukte den litt på nr to. Men er jo bare dersom de blir forkjøla. Ellers er erfaringen min dersom de blir forkjøla, så hjelper det godt med saltvann,og da kommer som regel gørret ut også.

Skrevet

Brukte ikke hårbørste på elste, og han hadde mye hår. Mistet det heller ikke. Brukte ikke nesesuger, var han tett så brukte jeg ennten morsmelk eller saltvannsdråper i nesen. Og noe å tørke med etter på.

Begynte tidlig med tannbørste, han fikk tenner før han var tre mnd.

Skrevet

de har det på babyshop tror jeg.. og fru lyng.. men kommer jo an på hvor mye hår den lille har ..

Skrevet

Har aldri hatt behov for børste. Kjøpte nesesuger fordi han var tett i nesen, men fikk det ikke så bra til, og unge hylte bare... Derfor ligger den nesten ubrukt i en skuff.

Syns det er bedre å kjøpe saltvann på apoteket, så man kan dryppe/skylle dem i nesen. Noen barn er mye tette i nesen, uten at de er forkjølte. Da sliter de med å suge pupp eller flaske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...