Gå til innhold

gravid i uke 8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 8, siden lørdag har jeg litt blødning ikke mye men litt når jeg tørker meg. jeg er sykemeldt og må ta det helt med ro.

jeg har ikke smerter i magen men litt trykk på en måte.

legen anbegalte at jeg tok en ny graviditets test den var positiv i går.

jeg jo selfølgelig redd for å miste.

Legen sa at jeg skulle ta kontakt med lege om blødningen tiltok eller jeg fikk veldig vondt.

noen som har erfaring med blødninger?

PS jeg har dyseleksi så om det er skrive feil så ikke heng deg så veldig opp i det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en blødning i uke 6 over 3 dager, ca samme mengdene som du beskriver. Nå er jeg 21 uker på vei med ei aktiv lita jente i magen:)

I februar hadde jeg en SA, da hadde jeg først blødninger i flere uker, som tiltok i mengde, og fikk etter hvert veldig vondt i magen og ryggen (kraftige menssmerter), og ganske mye blod.

Så lenge det bare er litt blod og ikke noe vondt, trenger det ikke være alvorlig i det hele tatt! Men hvis du er bekymret og ikke får helt ro i hjertet, så ring til legen din og spør om ikke du kan få komme til ultralyd! Håper alt er i orden med deg!

Klem fra meg

Skrevet

takk for svar tengte å ringe i morgen å høre om det er mulig.

Skrevet

Det er sikkert lurt. Jeg fikk ultralyd i uke 8 i dette svangerskapet siden jeg mistet sist, og det hjalp veldig for meg. Godt å få se et hjerte som banker, så blir man mye tryggere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...