Dronningen! Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Gå inn på facebook, søk etter "Ut på tur- aldri sur", meld deg inn! Bli med på skogsturer i nærmiljøet og bli kjent med mange nye mennesker:o)
Dronningen! Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 Bare å melde sin interesse der, jeg kommer tilbake med mer info om hvor turene går! Så på profilen din at du er på landbrukshøyskolen i Ås. Da kjenner du kanskje ikke så mange ennå? Har du bil?
Gjest Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Du, æ går ikke der, æ går på HiO - sykepleien. Men æ bor i Vinterbro Enn du?
Dronningen! Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 ok, leste bare det som sto på profilen..... Jeg bor på Langhus, men har faktisk bodd på Vinterbro.
Dronningen! Skrevet 11. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2007 All info om skogsturene blir lagt ut med veibeskrivelse og hvor lang turen er. + om den passer for barnevogner eller ikke:o) Velkommen!
Gjest Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 hvilken av gruppene er det jeg skal mede meg inn i?
Dronningen! Skrevet 11. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2007 Der hvor det er bilde av et barn i rød vinterdress.... "Ut på tur - aldri sur!"
Dronningen! Skrevet 11. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. september 2007 Så hyggelig - regnet med at det var deg når det kom ett nytt medlem! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå