Gå til innhold

Noen som bor i Follo her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå inn på facebook, søk etter "Ut på tur- aldri sur", meld deg inn!

 

Bli med på skogsturer i nærmiljøet og bli kjent med mange nye mennesker:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å melde sin interesse der, jeg kommer tilbake med mer info om hvor turene går!

 

Så på profilen din at du er på landbrukshøyskolen i Ås. Da kjenner du kanskje ikke så mange ennå?

 

Har du bil?

Skrevet

Du, æ går ikke der, æ går på HiO - sykepleien.

Men æ bor i Vinterbro :) Enn du?

Skrevet

ok, leste bare det som sto på profilen.....

 

Jeg bor på Langhus, men har faktisk bodd på Vinterbro.

Skrevet

All info om skogsturene blir lagt ut med veibeskrivelse og hvor lang turen er. + om den passer for barnevogner eller ikke:o)

 

Velkommen!

Skrevet

Der hvor det er bilde av et barn i rød vinterdress....

 

"Ut på tur - aldri sur!"

Skrevet

Så hyggelig - regnet med at det var deg når det kom ett nytt medlem!

 

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...