Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Fy faen for en teit og kjedelig reklame på TvNorge! Han som viser hvordan man skal male vinduer og sånn.. Jeg er så lei den reklamen at jeg mister helt lysten på å pusse opp.... Skal iallefall aldri kjøpe noe på Fargeglede!
petite fleur Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Den synes jeg er helt grei, kjedelig men grei....En reklame som irriterer vettet av meg er den der Telio-reklamen, en alkis som sitter på t-banen og plager folk med masse drittprat......Skal den reklamen virkelig få folk til å benytte seg av produktet deres? ELENDIG!!!!
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 Hehe..., enig! Men han er vel ikke alkis? Trodde han bare var litt "dum"...?!!
tuppa prøvd lenge Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 ingen slår europris reklama! har lyst til å fike til den dama....iallefall ikke handle der! "fikk mer til overs, så da kjøpte vi like godt bokbind og vi fikk mer til overs!" BLÆ! bytter kanal når den kommer.....
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 trur kanskje han skal være autist,
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Hehehe... Så Enrico i går og trodde det var et nytt, men ubegripelig kjedelig innredningsprogram :-) Synes forresten "Når du vet hvor du har vondt, hvorfor behandla hele kroppen?" tar kaka mht. irritasjonsmoment... Støggere dialekt skal du lete lenge etter, og det blir jo ikke akkurat bedre av at hun i tillegg står og gnir salve langt ned i rørleggersprekken.. æsj...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Hva med den siste reklamen på byggmakker med den sure sangen. Det værste med det hele man får den hjernen VRÆÆL :0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Enig med alle over om de reklamene som nevnes. Men hva med den med Vendela Kirsebom, da... "Hei Mamma" .... SPY! Hun snakker jo svorsk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå