Gå til innhold

Hei, jeg heter Enrico....


Prinsessa mi *Erle Kristane*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen for en teit og kjedelig reklame på TvNorge! Han som viser hvordan man skal male vinduer og sånn..

 

Jeg er så lei den reklamen at jeg mister helt lysten på å pusse opp....

 

Skal iallefall aldri kjøpe noe på Fargeglede!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den synes jeg er helt grei, kjedelig men grei....En reklame som irriterer vettet av meg er den der Telio-reklamen, en alkis som sitter på t-banen og plager folk med masse drittprat......Skal den reklamen virkelig få folk til å benytte seg av produktet deres? ELENDIG!!!!

Skrevet

Hehe..., enig!

 

Men han er vel ikke alkis? Trodde han bare var litt "dum"...?!!

 

 

Skrevet

ingen slår europris reklama! har lyst til å fike til den dama....iallefall ikke handle der!

"fikk mer til overs, så da kjøpte vi like godt bokbind og vi fikk mer til overs!" BLÆ! bytter kanal når den kommer.....

Skrevet

trur kanskje han skal være autist,

Skrevet

Hehehe... Så Enrico i går og trodde det var et nytt, men ubegripelig kjedelig innredningsprogram :-) Synes forresten "Når du vet hvor du har vondt, hvorfor behandla hele kroppen?" tar kaka mht. irritasjonsmoment... Støggere dialekt skal du lete lenge etter, og det blir jo ikke akkurat bedre av at hun i tillegg står og gnir salve langt ned i rørleggersprekken.. æsj...

Skrevet

Hva med den siste reklamen på byggmakker med den sure sangen. Det værste med det hele man får den hjernen VRÆÆL :0 :P

Skrevet

Enig med alle over om de reklamene som nevnes. Men hva med den med Vendela Kirsebom, da... "Hei Mamma" .... SPY! Hun snakker jo svorsk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...