Gå til innhold

Fame fotografering


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har vært på fame studioene og tatt gravid bildet gratis eller? Dem har tilbudet ut dette året. Bare man har med seg kupongen som ligger i gravidbladet. Jeg vurderer dette sterkt bare magen blir stor nok he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ta med sambo dit neste tirsdag :D Lurer også på om noen andre har erfaringer..?

Skrevet

Det er mange som har skrevet om deres erfaring fra når de var tidligere i sommer på en annen tråd. Bare søk Fame så finner du sikkert frem og kan lese hva alle syntes om det!

Skrevet

Jeg har tatt bilde hos fame, og det var helt topp=)

Er bare å fylle den ut og ta den med ja=) Har et av bildene på profilen om du vil se=)

Skrevet

var der i dag, så nå er det bare å vente å se på resultatet nå=)

Skrevet

jeg var i dag faktisk:)

syns det var kjempe fint jeg... tok noen bilder med klær også noen i bare undertøyet... Er i uke 38 så måtte neste gjøre det nå :)

Skrevet

Jeg tok også i dag,en helt topp opplevelse,og kjempemoro å ha til senere,så barnet kan se hvor det engang var:)

I tillegg får man et gavekort man kan bruke når babyen er ute av magen:)

Gleder meg til bildene er lagt ut,tar bare noen dager det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...