Gå til innhold

Er jeg egoist?

liljepike med spire:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte om en mnd. tid og spørsmålet er skal jeg ta ut mine to små barn fra bhg? Det blir lang vei og kjøre, ca. to mil en vei, så t/r blir det åtte mil om dagen. Men problemet er at barna trives så godt der, og har fått så god kontakt både med de andre barna og de voksne. Han eldste som er 3, har tilogmed fått en bestevenn...... Føler meg egentlig kjempeslem og egoistisk om jeg tar de ut, men blir jo utrolig mye kjøring da, så kommer det er baby til på nyåret så blir det jo litt travelt på mårran..... Er jeg slem, eller er det helt greit? Skal da prøve å søke de inn i bhg. litt nærmere fra høsten.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt, men barn kommer lett i gang igjen så lenge de er små!! Vet ikke hvor gamle de er, men tror jeg ville gjort det, så slipper de stress og mas om morgenen..

Skrevet

Tror nok jeg ville tatt dem ut fra den barnehagen! Selv om han på 3 har fått seg en bestevenn vil han jo ikke kunne leke med han etter barnehagetid siden dere flytter... Ville nok satset på en barnehage nærmere slik at dine barn kunne truffet sine venner også utenom barnehagetid.

Skrevet

Jeg ville tatt de ut når jeg flyttet og fått de i en annen barnehage nærmere bosted. Det vil nok bli stress. Evt ha de i denne bhg til du får plass i en annen bhg.

De er så små at de tilpasser deg lettere enn du tenker..

Skrevet

Søsteren min flyttet i sommer. Jentene hennes trivdes kjempegodt i barnehagen de var, men gled rett inn i den nye. De får jo lett venner i den alderen der :) Jentene er 3 og 5.

Skrevet

Ville nok ha flyttet de ja.. og ikke minst sånn at de får gå i bhg med andre som skal gå på samme skole senere...

Skrevet

Har samme dilemma. Men er mere eller mindre kommet frem til at jeg skal si opp bhg der, og se om jeg får bhg plass her. Vis ikke må han gå hjemme ilag med meg og lillebror til skolen begynner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...