Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 har en gutt på 2.5 år. han er ikke så flink å snakke enda. gutten min går i barnehage, men leker mest for seg selv. er litt bekymret pga språket og at han leker mye alene. noen synspunkter - meninger om det.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Vi har en gutt som nettopp er blitt 2 år og han har også lite språk. Han sier bare enstavelsesord, og det er vel 15-20 ord han kan tilsammen. Og nylig lærte han seg å si nei, noe som var veldig stort for oss. Jeg er ikke så veldig bekymra enda, men etter noen måneder i barnehagen forventer jeg at han har lært seg litt mer. Men han er veldig aktiv, han er høyt og lavt og leker med alle. Du må snakke med barnehagepersonalet, og få de til å hjelpe han. De kan prøve å bedre innkludere han og øve med han på å snakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå