Knøttefrøken Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jeg har jobbet i samme jobb i 1,5 år og har ikke gått opp i lønn siden jeg startet. Fikk idag mail om at alle som jobber inne på kontoret vil gå opp 3,5 % i mnd i lønn... Jeg holdt på å dette av stolen. dvs 750kr ekstra i mnd...noe jeg synes er latterlig lite... Hvordan skal jeg få klaget på dette?
mto2 Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Synest det høyrest ganske normalt ut, eg.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Der jeg jobber går vi opp et lønnstrinn hvert år....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå