thomas26 Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 hei Nå har jeg kommet i en alder der jeg ønsker å bli far. Jeg er en homofil mann på 26 år. Er sporty og frisk med et bra utseende. Ønsker å komme i kontakt med seriøse jenter (lesbiske eller ikke) som ønsker å bli foreldre. For å beskrive meg med få ord så har jeg en trygg inntekt og et sporty liv. Kunne skrive mye mer her men tar det heller på mail med de som er interessert. Hilsen Thomas 26 mail: [email protected]
Gjest ->>- Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Ikke at jeg er interessert personlig, men bare sånn for å klargjøre - ønsker du å være donor eller far?
thomas26 Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Hei takk for spørsmål, jeg ønsker å være begge deler.
thomas26 Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 altså at jeg er donor og deretter er er far til barnet
Gjest ->>- Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Så du og én av disse kvinnene vil da være barnets juridiske foreldre?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Alltid trodd at donor betyr at man gir fra seg, altså donerer, sperm eller egg? Ikke mye til donasjon når det er snakk om at du skal beholde barnet etterpå. Mener du at du skal være helgepappa, eller annenhver uke-pappa, eller hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå