Gå til innhold

Det gikk ikke ...

Ema73 - prøver 5 år (8 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

denne gangen heller. Enkel pergokur hadde ingen virkning. Jeg begynte å spotte i går kveld så nå er tanta på vei igjen. I dag er jeg ikke på godt humør i det hele tatt. Nå gir jeg snart opp hele prøvinga, fryktelig slitsomt å aldri bli gravid. Nå er jeg kjempedeppa :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da.. men prøv å hold motet oppe.. selv om det ikke er lett... begynner på pergo neste mnd selv og håper det klaffer da...

er selv i 12pp så skjønner godt frustrasjonen din vennen

*trøst*

Skrevet

hei! åh jeg tror jeg forstår din frustrasjon - vi var jo i ca samme båt! jeg synes bare det blir verre og verre, denne gangen har jeg egentlig nesten ikke blødd en gang, bare en del sort spotting, men ikke gravid. vet jammen ikke hva som er feil, og gyn tar det med stoisk ro, men jeg skal vente en mnd med ny pergokur pga muligens tynne slimhinner og usikker mensoppstart.

resultatet ble at jeg fikk alt dette helt opp i halsen, og ikke klarte å tenke på alt dette i det hele tatt - noe jeg jo har prøvd desperat på i månedsvis nå. plutselig orket jeg ikke bim en gang. men sniker meg nå innom av og til alikevel.

nå tenker jeg "fram til jul" - ikke fra mnd til mnd - det går hvertfall nå, men detter sikkert tilbake til å tenke fra mnd til mnd igjen snart.

Masse varme klemmer til deg!!!!! gleder meg til å se tilbake på dette en gang og å da være mamma - håper bare ikke det blir så alfor lenge til for noen av oss!

Skrevet

det er så utrolig trist å høre. jeg kjenner igjen den frustrasjonen som jeg hadde første gang jeg prøvde, til tider hadde jeg rett og slett ikke lyst til å leve. jeg var så desperat, jeg ville bli gravid. det var ikke en eneste dag uten tårer, de berre trillet ut. Heldigvis fikk jeg tilslutt en jente.

Nå har jeg begynnt på nr.2, kjenner at følelsen sniker seg sakte men sikkert tilbake. det blir berre mer og mer galt med meg, snart er det ingen hormon som er normale hos meg, så hvordan skal dette gå.

Uansett, jeg vil berre trøste deg å si at det er mulig, det er berre så frustrerende når man ikke blir gravid, livet er grusomt akkurat da. Å en ting til. jeg gikk på pergo første gang, enkel kur. Ble ikke gravid første gang, men i pause mnd etter pergokuren ble jeg gravid, så muligheten er der fortsatt

Skrevet

Ååååå.... sender masse trøsteklemmer!

Vi får tenke som så at nå som jaktsesongen har startet, så skal du se det blir napp på oss også :)

Skrevet

Ja ja takk for gode ord alle sammen! Jaktsesongen er vel ingen god tid å bli gravid her i huset. Gubben er stadig på farten sammen med bikkje og gevær og den eneste tingen jeg er helt sikker på så er det at uten gubben blir jeg ihvertfall ikke gravid (smil).

Det er egoistisk nok veldig godt å vite at det er flere i samme situasjon at ting ikke går som det skal liksom. Jeg skal bare komme meg over skuffelsen denne gangen også ,så begynner jeg nok på`n igjen ganske så raskt. Gubben tar jo alt med stoisk ro, "det skjer nok skal du se". Lykke til med alle dere andre, håper vi alle kan møtest inne på 1. trimester så snart som mulig.

Skrevet

de fleste menn tar det ganske med ro ja. Her er det også jaktsesong, gubben går ut å jakter, men heldivis berre i helgene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...