prøver på nr2:) Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Har som de fleste andre lenge sett frem tel å komme forbi de berømte 12 uken Men det må sies at æ savne sterkt litt bedre oppfølging. Syns det e lenge å vente fra 1. sv.skapskontroll i uke 10 tel ultralyden som æ ikkje får før i uke 20. Trur nok æ må forsøke hardere å komme i kontakt me ei jordmor slik at æ kan få en liten kjapp kontroll tel i mellomtia? Noen andre som har gjort det?
Galskapens overhode Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Jg hadde kontroll i uke 11 samt i uke 16, men da hos jordmor. Nå skal jeg på ultralyd i uke 20 og jordmor ønsket selv at jeg skulel kome tilbake hos henne rett etter denne, da i uke 23.. Legekontroll igjen i uke 29.. Så føler ikek at det er en overflod med kontroller.. men nok til at jeg blir tatt vare på .. Har hendt seg rett som det er at jeg har ringt lege eller jordmor for å få bekreftet at ting jeg har opplevd er normalt..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Ville bare ønske deg velkommen over på 2.trimester! Håper du får et fint svangerskap =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå