Gå til innhold

Er ikke bare bare å amme....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 4 uker siden fødte jeg en jente. Ammingen fikk vi til, men jeg hadde ikke nok melk så hun ville ha mat ofte.Jeg hadde ikke nok melk. Jeg fikk til slutt sykt vondt i brystvortene, men legene sa jeg skulle amme for det. Og ettersom jeg er førstegangs visste jeg ikke bedre så jeg amma på.. til slutt sprakk brystvorta og jeg begynte å blø. feberen kom og jeg fikk brystbetennelse. fikk penicilin og jeg var frisk i 1 uke. så kom kulen som bare vokste og ble vondere.

jeg skal til sykehuset imorgen og ta ul også må jeg kanskje operere den vekk... herlig... vært frisk i 1 uke siden datteren min ble født. takk og lov for at jeg ikke er alenemor. det er veldig godt å ha mannen min som kan hjelpe meg. jeg klarer så vidt å løfte den lille jenta mi.

men nå har jeg blitt klokere. Blir ikke amming på nestemann ihvertfall. jeg er oppvokst på mme og det ble da folk av meg og :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man skal ikke amme for en hver pris, men jeg ville ikke allerede nå bestemt meg for å ikke amme neste gang! Kanskje du har nok melk nesten gang :) Jeg delammet (mme og mm) i 6 mnd før han kun fikk mme. Ikke noe problem det, blir kar ut av ham også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...