Gå til innhold

Ang Home and away


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har sett det nå og forstod ikke helt hva som var oplegget med Amanda i dag, er hun liksom bare ond? Noen som følger med? Tror jeg har sånn halveis følgt med på den teite serien i 10 år nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun lyver jo omat hun ble ranet da.

gjorde det selv..

tror hun bare er ond..

 

noen som kan komme med noen juicy detaljer om henne ???????????????

Skrevet

henne er nok bare ond ja, henne holdt jo på å ødelegge bryllupet åsså......

 

men jeg har ikke fått med meg hva som skjedde med han som leita etter mora si jeg.....?????????????????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...