to av hver Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Lenge siden jeg har sett det nå og forstod ikke helt hva som var oplegget med Amanda i dag, er hun liksom bare ond? Noen som følger med? Tror jeg har sånn halveis følgt med på den teite serien i 10 år nå...
Gjest Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 hun lyver jo omat hun ble ranet da. gjorde det selv.. tror hun bare er ond.. noen som kan komme med noen juicy detaljer om henne ???????????????
tjukka med spire i magen Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 henne er nok bare ond ja, henne holdt jo på å ødelegge bryllupet åsså...... men jeg har ikke fått med meg hva som skjedde med han som leita etter mora si jeg.....?????????????????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå