Gå til innhold

hvilken fotograf ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil gjerne ta bilder et sted man har mulighet til å kjøpe en cd/dvd med samtlige bilder de har tatt, slik at man kan kopiere opp bildene på egen hånd...

Noen som har gode erfaringer med et studio som selger denne løsningen? Hva koster det eventuellt?

Takk for hjelpen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm....skjønte ikke helt hva du mener her jeg.

Men er det å få dine bilder over på en cd eller dvd?

Det kan du gjøre selv, nesten helt gratis!!

Du kjøper cd plater. Du kan lage biledshow, med musikk til som du kan sette i din dvd spiller, eller bare lagre bildene inne på cdn.

Dette krever et program på pcn, det vi bruker heter NERO, kjempe bra program!!

Søker du om det på nett så kan du sikkert lese en god del om det!

Skrevet

man kan få slike cder mange steder, men det koster ofte en hel del.... Fra fotograf altså, om det er det du mener.

Hvor bor du da?

Skrevet

Det er bilder tatt hos fotograf jeg mener...altså "ordentlige" fotografbilder tatt i studio. Jeg vet jeg ikke kommer til å klare og velge ut noen få bilder, så da regner jeg med at det vil lønne seg for meg å dra et sted hvor man får kjøpt en cd/dvd med alle bildene fotografen har tatt.

Uff...var visst dårlig til å forklare dette.... Om noen forsto hva jeg mener, så håper jeg noen har noen gode tips om hvor de har slike tilbud til en bra pris.

Skrevet

Jo, det var det jeg trodde du mente.. :-)

Men om du vil ha tips, bør du nok fortelle ca hvor i landet du er interessert i å finne en fotograf...

Skrevet

He-he....Oslo bor jeg...er det lov å skylde på ammetåka??

Skrevet

Det er HELT KLART lov :-D

Men i Oslo kan jeg nok ikke hjelpe deg... men det er vel sikkert masseis av Oslojenter her inne! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...