saccara Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 jeg er nå i uke 16 og føler jeg har så liten mage. folk som møter meg sier at jeg ikke har noe mage ennå selvom jeg føler og kjenner at jeg har fått mer mage. når blir den mer synlig`?
Adriansmor med tulla Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 det er veldig forskjellig .... noen får veldig fort mens andre sent... noen har stor og andre små=) er av den sorten som får stor mage og er 2 mann åsså og da kom magen kjapt...vær glad magen er liten ikke arti å være framtumg og pesæ som en stranda hval.... hehe lykke til videre magen popper nok ut snart=)
el destino Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Hei Det er helt forskjellig fra person til person. Jeg fikk i dette svangerskapet ikke mage før ca uke 20 men da skal jeg si den bare "ploppet" ut over natta. I uke 16 var det så godt som umulig og se at jeg var gravid. I mitt første svangerskap fikk jeg mage tidligere husker jeg. Mistet desverre da i uke 20 men da kunne man se godt og hadde kunnet se i flere uker at jeg ventet barn. Så jeg tror ikke du har noen grunn til og være urolig:-)
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg hadde også kjempelyst på mage. Men min kom sprettende ut ved ca 22 uker. Er nå 26+6 og har en del mage, men jeg er ikke stor. Og nå har jeg faktisk begynt å tenke slik at jeg skal være glad for at magen ikke er så stor. Den blir tidsnok stor. hehe........... Håper magen din også snart kommer. Og det har jo ikke noe å si om du har stor eller liten mage, bare lille mini vokser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå